Autor |
Wiadomość |
kostka wody |
Wysłany: Nie 21:07, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
no właśnie. klapsy to samo, nawet mocne, jak zaboli i się rozpłacze. skutkuje na kilka minut. bez sensu. kary fizyczne nie zdają egzaminu.
kurde, przeczekać, czy jak? |
|
 |
kostka wody |
Wysłany: Śro 22:44, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
Black pearl napisał: | No... ja naucze swojego dziecka jeszcze 'Do nogi','Waruj' i ' Zdechł pies' ...a jak bedzie grzeczne to pójde z nim do parku porzucać kość hahahaha ....nie no,po prostu wyobrazilam sobie taka sytuacje Swoja droga, jest w tym troszke racji  |
cha, cha, cha
lollipop ----- u mnie działa uderzanie po łapkach w kwestii szuflad, ale może za lekko to robię, bo mały śmieje się w głos? no i nie wiem, jakie mogą byc tego konsekwencje w przyszłości.
albo blokuję dostęp, albo mówię stanowczo "nie".
wszystko działa jednakowoż ZA KRÓTKO |
|
 |
Black pearl |
Wysłany: Pon 20:59, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
No... ja naucze swojego dziecka jeszcze 'Do nogi','Waruj' i ' Zdechł pies' ...a jak bedzie grzeczne to pójde z nim do parku porzucać kość hahahaha ....nie no,po prostu wyobrazilam sobie taka sytuacje Swoja droga, jest w tym troszke racji  |
|
 |
Star |
Wysłany: Pon 20:18, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
w sumie z dzieckiem jest jak z psem ^^
Trzeba powiedzmy krzyknąć "Nie Wolno!" jeżeli coś żle zrobi, a jak bedzie dobrze robic to przytulac, dac cukierka albo cos takiego..... na synka moejj kolezanki to dziala ^^ |
|
 |
kostka wody |
Wysłany: Pon 15:26, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
tylko że na roczniaka to nie działa. Zwłaszcza na takiego, co nie usiedzi nawet na miejscu niekarnym, hehehe. |
|
 |
anka_10k |
Wysłany: Czw 0:15, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
kaaaaaaaarny jeżyk!! widziałam w "super niani"  |
|
 |
kostka wody |
Wysłany: Pon 15:41, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
a można uderzać po łapkach?? czy od tego zaraz nerwica? |
|
 |
foksal |
Wysłany: Pon 14:32, 11 Cze 2007 Temat postu: Jak skarcić małe dziecko, ale mu nie wlać? |
|
Na przykład gdy specjalnie coś stłucze albo wyrwie się na ulicę? |
|
 |